петък, 2 януари 2015 г.

eur/usd

Изненадващо поне за мен валутната двойка eur/usd отвори в началото на 2015г. с гап на юг като и до края на седмицата продължи с низходящото движение, не се видя и никакъв опит за запълване на гапа. Графиката продължава да се развива под мечи пълзящи средни , докато осцилаторите загатват за свръхпродаден пазар, което продължава негативните перспективи. За изминалата 2014г. еврото се обезцени спрямо с щатския долар с над 12%, като прогнозите за новата година са това поевтиняване на единната валута да продължи.

6 коментара:

  1. Защо изненадващо? Аз отдавна очаквах 1.20 и съвсем закономерно си го достигна. Според мен 1.1950. И там вече трябва да се внимава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. щото е прекалено очевидно, ввикнали сме да става обратното на това което очакваме

      Изтриване
  2. това ниво ог 1,20 се очакваше

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. само че аз го очаквап през старата
      но и така ме устройва

      Изтриване
    2. Достигането на това ниво не беше изненада

      Изтриване
  3. 1.20 си е доста солидно нива, не знам от какво е породено, но все като наближи и мечият тренд почва да поиздиша. Дано този път го пробие сериозно и продължи на юг.

    ОтговорИзтриване