понеделник, 5 януари 2015 г.

Еврото продължава да потъва

Валутната двойка евро/долар отвори новата седмица с нов гап от 50 пипса посока надолу. Причината затова са спекулациите, че ако радикалната гръцка партия Сириза спечели изборите на 25-ти януари(което е доста вероятно), то тя ще сложи край на подкрепяните от Германия мерки за ограничения. От Берлин смятат, че ако Сириза спечели изборите, то излизането на Гърция от еврозоната ще е задължително. Друга новина, която оказа негативно влияние върху единната валута днес бе отчетеният забавен ръст на потребителските цени в Германия до едва 0.1% на годишна база. Очакванията за въвеждане на нови количествени улеснения от ЕЦБ на 22-ри януари също се засилват. Евро/долар днес достигна дъно при 1.1889, а към момента е на 1.1929. Следващата подкрепа е при 1.1867 и според мен могат да се отиграят едни къси с цел 40-ина пипса, след което да преминат в дълги(имаме два гапа за запълване). Това е моето виждане, желая успех на всички!

9 коментара:

  1. Има още да потъва според мен!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. до кога ще потъва това евро

      Изтриване
    2. До паритет, според мен. Винаги съм го споделяла с познатите си. Дано поне там да се спре!

      Изтриване
  2. Според мен партия Сириза няма да спечели изборите в Гърция и нещата ще започнат да се нормализират

    ОтговорИзтриване
  3. Интересно е м че и този гап не го запълни като хората :)

    ОтговорИзтриване
  4. Няма кой да ги пусне да излязат, а за гърците ще е поредната схема в която ще им вземат парите

    ОтговорИзтриване