петък, 10 октомври 2014 г.

AUD/USD

Австралиецът вчера от обяд до сега отстъпи на долара близо 200 пипса след като 0.8890 се оказа много сериозна съпротива и по този начин щатския долар възстанови загубите от корекцията, която започна в началото на седмицата. Сега за мен няма друг сценарий освен отваряне на дълга позиция, време е низходящият тренд тук да привърши тъй като в момента австралиеца е до дъна от януари най-голямо дъно от седем-осем години насам. Понеделник е почивен ден в САЩ и е доста вероятно трейдърите да приберат печалбите си днес, което неминуемо ще изстреля цената в посока нагоре.

9 коментара:

  1. Да, очаквах го това двойно дъно при австралиеца......

    ОтговорИзтриване
  2. Не я следя тази валутна двойка, така че успех с търгуването с нея :)

    ОтговорИзтриване
  3. успех колега аз не я следя и нямам наблюдения

    ОтговорИзтриване
  4. Аз също не съм много просветен какво се случва с австралиеца , но не бих рискувал да го играя срещу долара точно в този момент.

    ОтговорИзтриване
  5. австралиеца напоследък спада по-скоро към екзотиките и съвсем съм го запратил в килера

    ОтговорИзтриване
  6. Озито е хубава валута. Стига да имаш достатъчно от нея в джобовете си.

    ОтговорИзтриване