сряда, 15 октомври 2014 г.

eur/usd

Еврото днес през целия ден доминираше над долара като до този момент се повиши с 150 пипса до 1.2791, което ниво се явява и съпротива. Причините за това освен технически бяха и с фундаментален характер, тъй като днес от САЩ лошите новини изобилстваха. Продажбите на дребно от щатите са спаднали с 0.3% на месечна база през септември, а производствените цени също са намалели с 0.1%. За финал икономическата активност в Ню Йорк е претърпяла сериозно забавяне. Въпреки множеството фундаментални новини с негативно влияние върху долара, аз току що отворих къса позиция, която ще следя много внимателно. Съпротивата при 1.2790 е много силна на този етап и не ми се вярва да бъде преодоляна а и 150 пипса в едната посока за един ден си мисля, че са тавана.

8 коментара:

  1. при тези големи движения дано си спечелил

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А дано ама надали :) Поне при мен е така. Тези големи дживения ме разкъсаха.

      Изтриване
  2. Аз, понеже не разбирам от фундамент, бих го обяснила много простичко технически: еврото стигна много силна подкрепа и логично прави корекция преди превземането на следващата цел: 1.20

    ОтговорИзтриване
  3. добри движения направи двойката. Може би е локално дъно. Па не се знае.

    ОтговорИзтриване
  4. Лудницата е пълна, с тези движения и в двете посоки :)

    ОтговорИзтриване
  5. не знае какво да очаква човек

    ОтговорИзтриване
  6. о да дай боже повече такива дни. Ще се пенсионирам рано рано :)

    ОтговорИзтриване