петък, 10 октомври 2014 г.

Дълги при eur/usd?

Според мен сега е идеалният момент за дълго евро. След като от началото на седмицата се зароди възходящ тренд, вчера(четвъртък) еврото се понижи със 100 пипса, заради новината от САЩ и малко по-късно речта на Драги. Сега обаче има всякакви предпоставки еврото да продължи своя временен възход като първата сериозна съпротива е при 1.2790. Фактът, че инвеститорите отложиха във времето очакванията си за повишаване на лихвите в САЩ също ще даде предимство на еврото спрямо долара.

7 коментара:

  1. Ако смяташ да купуваш евро по-добре недей. Аз бих купил долари за дълги.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз не мисля, че това е добра идея.

    ОтговорИзтриване
  3. всеки сам решава как да търгува така че ти пожелавам верни решения

    ОтговорИзтриване
  4. Аз имам резерви по отношение на възходящия тренд. По' ми прилича на корекция.

    ОтговорИзтриване
  5. Има резон за дълги. Макар че има подкрепи близо до пазарните котировки, и е по резонно с отложена, на контакта с подкрепата да се ковнат дългите.

    ОтговорИзтриване
  6. браво поздравления и аз направих точно като теб

    ОтговорИзтриване