сряда, 10 септември 2014 г.

Ще продължи ли еврото понижението си спрямо щатския долар?

Мечият тренд при eur/usd се задържа вече няколко месеца, като еврото не спира да се понижава, въпреки очакваната от мнозина дълбока корекция. Моите очаквания са, че низходящият тренд при валутната двойка може да продължи поне до 1.2600. Очакванията ми за скъп долар са на фона на много по-бързо развиващата се щатска икономика и готовността на фед да повиши основните лихви в близко бъдеще за сметка на ецб, която въведе нови количествени улеснения, намалявайки драстично основната лихва.

8 коментара:

  1. Аз смятам, че трябва да падне минимум до подкрепата на 1.2750 преди по-сериозна корекция.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм на мнение, че ще продължи да пада до 1.26

    ОтговорИзтриване
  3. до края на годината може да го видим и до 1,2000

    ОтговорИзтриване
  4. мисля че ще продължи да пада до 1,27

    ОтговорИзтриване
  5. Няма индикации да промяна на настроенията. Поне за сега.

    ОтговорИзтриване
  6. Най-вероятно да. Като цяло аз оставам за надолу, но се нуждаем от ясен пробив под 1.2855 за продължението на низходящия сценарий за тестването на подкрепата 1.2805 – 1.2755.

    ОтговорИзтриване
  7. мисля да със сигурност 1,2750 ако го пробие уверено и повече но това ниво е много здраво

    ОтговорИзтриване