сряда, 17 септември 2014 г.

Фундаметът с негативно влияние върху долара днес

Данните за инфлацията в САЩ 15.30 българско време изненадаха доста хора, като доларът отбеляза понижение спрямо основните валути. За пръв път от година насам инфлацията през август се е понижила, което до голям степен повишава спекулациите, че фед няма да бърза с повишаването на лихвите. Довечера в 9 часа българско време очаквам фед да даде по-голяма яснота относно периодът на повишение на лихвите, което предвещава пазарът отново да се раздивжи.

8 коментара:

  1. На мен ми се струва, че доларът си прави корекции, не че фундаментът му е крив. Ама аз съм известна с анти-фундаменталното си мислене, та кой знае... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Непосредствена подкрепа имаме на 1.2900. Ясен пробив под нея може да доведе до мечи натиск за тестване на подкрепата 1.2855, която трябва да бъде ясно пробита за продължението на основния низходящ сценарий за тестването на 1.2755.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз гледам как ФЕД прави чудеса с пазара :)

    ОтговорИзтриване
  4. ФЕД не успя да ни изненада за щастие

    ОтговорИзтриване
  5. Още не са разклатени основите на долара. Но все пак, що да не формираме дъно, и да отпрашим на север!

    ОтговорИзтриване
  6. без изненади от ФЕД все очаквани новини

    ОтговорИзтриване
  7. според мен мотива им да вдигнат лхвата не е инфлацията, а по-скоро заради ниските печалби за банките, ниските лихви се предполага че ще извадят парите от банките и ще се стимулира харченето и инфлацията, но понеже "икономистите" не разбират от икономика, не знаят че проблем е несигурността на хората, а не в желанието им за печалби

    ОтговорИзтриване