понеделник, 29 септември 2014 г.

Очаква се еврото да продължи да пада до рекордни нива

Еврото отстъпи 10 фигури на долара само за последното тримесечие. Очакванията на големите инвеститори са, че единната валута до средата на 2015 година ще се понижи до 1.2000 спрямо долара. Причините затова са коренно различните политики на фед и ецб, а именно очакванията за повишение на лихвите в САЩ за сметка на нововъведените количествени улеснения в Европа. До 1.2000 има много твърди подкрепи, което ме кара да мисля, че преди това ще се открият много възможности за дълги при тази валутна двойка.

12 коментара:

  1. И аз така си мисля - технически картинката си е такава.

    ОтговорИзтриване
  2. Поне малко да възстанови. Инак се получава психоза на пазара. Има много "контраджии", дето са загубили по някой друк акаунт и сметка!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. и аз мисля че ще продължи да пада , а за корекция не виждам за сега нищо

    ОтговорИзтриване
  4. Рекордите тепърва предстоят според мен.

    ОтговорИзтриване
  5. Заредим съм сметката ми с дълги :)

    ОтговорИзтриване
  6. И аз също съм настроен за рекордни нива. Да не забравяме че след туй и възстановяването ще е дълго и доходоностно.

    ОтговорИзтриване
  7. Нещо ситни на място. А аз съм къс, и не ми се ще да дърпам шалтера.

    ОтговорИзтриване
  8. Доста добра прогноза, надявам се да успеете да я отиграете :)

    ОтговорИзтриване
  9. напълно те подкрепям има всички налично фактори това да се случи

    ОтговорИзтриване