понеделник, 22 септември 2014 г.

usd/jpy

Доларът днес отстъпва на йената, като търпи леки понижения и вече е под нивото 109.00. Дали не е време за чаканата корекция или просто двойката прави импулс за да събере сили за нови върхове? Тепърва ни предстои да разберем, но утре(вторник) очаквам рейндж през целия ден, тъй като в Япония пазарите ще останат затворени заради честването на национален празник, а от САЩ не се очакват никакви икономически новини. При валутната двойка ще е най-интересно в петък когато очакваме данни за инфлацията на потребителските цени от Япония и данни за БВП и потребителското доверие от САЩ.

9 коментара:

  1. Доларът определено прави корекция, - време му е, но не мисля, че ще е много дълбока.

    ОтговорИзтриване
  2. Последните два дни не я следя хиената. Бях се натресъл при кабела.

    ОтговорИзтриване
  3. както се очакваше, двойката днес беше в рейндж

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Аз все още предпочитам възходящия сценарий с най-близка цел на биковете в района на 110.35/55. В посока надолу, ясен пробив и дневно закриване под 108.10 може да предизвикат по-нататъшен низходящ натиск за тестването на 107.10.

    ОтговорИзтриване
  6. двойката до края на седмицата я очаквам да пада и да гони ниво от 107,5

    ОтговорИзтриване
  7. Аз очаквам йената да продължи да се обезценява, но тъй като не я търгувам и не я следя - не знам до къде и кога ще пада :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и аз съм на това мнение че ще се обезцени още и още

      Изтриване
  8. Йената не я обичакм, въпреки че уж е валута убежище

    ОтговорИзтриване