сряда, 3 декември 2014 г.

Дълга при евро/долар

Искам и аз да споделя моето виждане за най-търгуваната валутна двойка. Понеже двойката от понеделник до сега падна с 200 пипса и вече се намира при 1.2308 си мисля, че вече е време за по-дълбока корекция. Макар че тази седмица е наситена с икономически новини от Европа и щатите технически погледнато двойката си е за нагоре и дори да падне под 1.2300 то при 1.2250 подкрепата е желязна. Поради тези причини аз съм бичи настроен като ми изглежда, че ще си върне нивата 1.2500 - 1.2600.

7 коментара:

  1. Не съм сигурен за тази корекция. Но всеки има право да мисли каквото си иска :)

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Нивото около 1,2250 при евро/долар найстина се оказа доста сериозна бариера :)

    ОтговорИзтриване
  4. не съм много сигурен дали ще успее да си върне нивата посочени от теб но корекция ще има

    ОтговорИзтриване
  5. още един глас от мен за корекция.

    ОтговорИзтриване