четвъртък, 4 декември 2014 г.

eur/usd

Днес еврото се повиши със 130 пипса спрямо долара, като възстанови загубите си от началото на седмицата. Това поскъпване на еврото беше в следствие от пресконференцията на ЕЦБ и изявлението на Марио Драги, в което той говореше оклончиво и затова може би инвеститорите загубиха търпение и започнаха да разпродават долари спрямо евра. Аз съм много доволен от днешното развитие, тъй като от 1.2309 вчера имах отворена дълга позиция и в момента съм със 120 пипса напред. Смятам да оставя позицията отворена като таргета ми остава 1.2495. Успех на всички и внимавайте с фундамента до края на седмицата.

9 коментара:

  1. И както винаги, големите играчи го използуваха като повод, че да си отиграят позицийте.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, че спекулантите ако не гои използват, то кой! И въпреки това сме на юг. Въпрос на време е.

      Изтриване
  2. Очаквах понижение от изявлението на Драги

    ОтговорИзтриване
  3. Евала, че си хванал движението :)

    ОтговорИзтриване
  4. Изгледите са неутрални в кратки срокове. Колкото по-дълго двойката се задържи вътре в низходящия канал, аз още предпочитам сценария на мечките на този етап и виждам всеки възходящ натиск като добра възможност за продажби.

    ОтговорИзтриване
  5. Драги отнаво раздвижи пазара

    ОтговорИзтриване
  6. Дано повече трейдъри са го хванали това движение

    ОтговорИзтриване
  7. Мойте лични прогнози са за бичи тренд тази седмица.

    ОтговорИзтриване
  8. обраха всички ордери и нагоре и надолу. Вкл моя.

    ОтговорИзтриване