събота, 6 декември 2014 г.

eur/usd

Останах много доволен от тази валутна двойка през изминалата седмица, като бях отворил дълга позиция с от 1.2308 с първоначален таргет 1.2500, който за мое щастие успях да реализирам и успях да направя повече от добра печалба. Другите позиция през изминалата седмица ми бяха дълга на AUD/USD, която затворих с 20 пипса загуба, докато разбрах, че ще пробие 4-годишното дъно и дългата при евро/франк, която държа още почти на нулата. Надявам се и другата седмица да е така успешна, както за мен, така и за вас!

10 коментара:

  1. поздравления колега и успешна нова седмица

    ОтговорИзтриване
  2. Изминалата седмица бе дабра за двойката. Дано и тази дето идва да е същата!!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз се надявам през новата да продължи спада и да направим много пари :D

    ОтговорИзтриване
  4. Мойте лични прогнози са за бичи тренд тази седмица.

    ОтговорИзтриване
  5. И продължава вълновото движение при двойката.

    ОтговорИзтриване
  6. Смело търгуваш, колега. При низходящ тренд отваряш дълги с печалба. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  7. За сега сме в корекция. Дано да е само корекция.

    ОтговорИзтриване
  8. и аз захраних добре с с 2 сделки на плюс една 50 и една 30 пипса и една сделка на -30 пипса 3 сделки е добре за седмица че лятото беше заспало всичко

    ОтговорИзтриване
  9. Браво колега, все така да ти върви :)

    ОтговорИзтриване
  10. Браво , надявам се и тази седмица да си като предишната :)

    ОтговорИзтриване