понеделник, 18 август 2014 г.

Биткойнът нестабилен и все още несигурен като валута

Спадът при биткойна е налице и в началото на тази седмица. Криптовалутата в момента се търгува на цена от 459 долара за брой като от 11 август досега цената й се смъкна с над 100 долара. Този огромен спад се дължи преди всичко на фундамента, като отзивите от САЩ са свързани предимно с изтъкването на риска от използването на дигиталната валута и опасността от засилването на хакерството. Волатилността при биткойнът прави този вид валута желана за търгуване от повечето рискови трейдъри.

7 коментара:

  1. тази виртуална валута е доста голяма мишена за хакерите и според мен това е една от главните причини да е толкова несигурна

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно си прав колега. Като нищо ще се напълнят хакери милионери :)

      Изтриване
  2. На мен биткойнът ми изглежда доста рисков за търгуване, а и спредът му е много голям. Засега стоя настрани от този инструмент..

    ОтговорИзтриване
  3. Големи новини около биткойна, а всъщност пада ...

    ОтговорИзтриване
  4. Много несигурен. На мен ми занули един акаунт. Бях го заделил само за него, и всичко отиде в киреча.

    ОтговорИзтриване
  5. Дивия запад в интернет - биткойн. Разбира се с този спад, не означава че се е провалил , просот тези спадовете са част от неговото развитие.

    ОтговорИзтриване
  6. да доста е волатилен, даже не мога да се сетя за друг толкова волатилен продукт
    при него потенциала е дългосрочно да се инвестира като златото

    ОтговорИзтриване