сряда, 27 август 2014 г.

EUR/USD накъде?

Валутната двойка евро/долар по всичко личи, че няма сили да направи някаква по значима корекция на север, като съпротивата при 1.3215 се оказва непреодолима бариера.След лутане в тесния рейнджов канал от началото на седмицата, вчера все пак еврото записа ново рекордно за тази година дъно при 1.3164, днес пък върна до 1.3201-1.3202 и пак обратно, което ме навежда на мисълта, че мечите настроения продължават да властват и няма да имат никакъв проблем до 1.3105, а от там вече не се наемам да прогнозирам.

10 коментара:

  1. Чакащата позиция ми се активира от 1.3195 надолу до 1.3105 дано изкарам някой друг долар:)

    ОтговорИзтриване
  2. и аз те подкрепям с тази прогноза

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм убедена, че няма сили. На дневна денят завърши с интересна свещ - бича звезда. Така че аз очаквам корекция до 1.3250, а защо не и до 1.33...

    ОтговорИзтриване
  4. Има някакви индикации, макар и слаби за обръщане на тренда. Дори и на часовите има формация 1-2-3. Може да се рискува с плитък стоп.

    ОтговорИзтриване
  5. Еврото регистрира умерен ръст спрямо щатския долар, прекъсвайки тридневната губеща серия, след като спекулациите за въвеждане на допълнителни парични стимули от ЕЦБ затихнаха.Но на този етап нисходящия тренд изглежда най-вероятен.

    ОтговорИзтриване
  6. и аз съм заложил за нива до 1,3100

    ОтговорИзтриване
  7. Еми за сега надолу, но да видим как ще отвори пазара в понеделник( надпвам се с нов гап на долу) :)

    ОтговорИзтриване
  8. давайте го айляк тая седмица, няма да има работа

    ОтговорИзтриване
  9. Днес е понеделник. И е редно да не се прибързва много с нови позиции, докато пазара не се е канализирал.

    ОтговорИзтриване
  10. Тази прогноза е съвсем реална.

    ОтговорИзтриване